K۵ خودرویی ۲۹۰ اسب بخاری از کیا با قیمتی ارزان!

هیوندای

نگاهی به K۵ خودرویی ۲۹۰ اسب بخاری

 

مقاله ای از رالی اسپرت (خرید لوازم یدکی هیوندا) را برای شما راحت کرده ایم : K۵ خودرویی ۲۹۰ اسب بخاری حدود یک سال پس از معرفی در آمریکا، خودروی جدید کیا K۵ وارد دومین سال حضورش در بازار می‌شود. این خودرو جدید از کیا برای سال  ۲۰۲۲ به عنوان یک سدان خانوادگی شناخته می‌شود، اما طراحی هیجان انگیز و گزینه موتور ۲۹۰ اسب بخاری آن به چیزی جذاب‌تر اشاره دارد.

ایمنی بالا :

این خودرو جدید از هر ویژگی‌ ایمنی فعال استاندارد و فناوری اطلاعات سرگرمی بهره می‌برد و فضای داخلی جذاب سدان با صندلی عقب جادار به روز شده است. K۵ GT اکنون دارای موتور سوپاپ شده است و حرکات لاستیک آن خریداران را یا جذب یا منصرف می‌کند. پیشرانه استاندارد تا حد زیادی غیر تهاجمی است و همچنین تنها راه دسترسی به سیستم چهار چرخ محرک است.

نگاهی به عرضه با لوگوی جدید:

برای سال ۲۰۲۲، همه مدل‌های K۵ با لوگوی جدید کیا و ویژگی‌های جدید استاندارد عرضه می شوند. LXS با محرک جلو، اکنون دارای پورت شارژ USB برای صندلی‌های عقب است. GT-Line اکنون یک تریم چهار چرخ متحرک پایه ارائه می‌کند که اساساً سیستم را به گزینه‌ای ۱۶۰۰ دلاری در مقابل بخشی از بسته ۳۷۰۰ دلاری سال گذشته تبدیل می‌کند.

مهم ترین نکات ۲۹۰ اسب بخاری

مهم‌تر از همه، GT-Line و نسخه‌های قبلی به‌جای واحد ۸ اینچی قبلی، به‌صورت استاندارد با یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی ۱۰.۳ اینچی عرضه می‌شوند. همه مدل‌های GT-Line درایو جلو اکنون یک شارژر بی‌سیم تلفن هوشمند روی کنسول مرکزی نیز دارند. EX و GT هر دو دارای سیستم دوربین ۳۶۰ درجه جدید، آینه‌های بیرونی تاشو برقی و سنسور‌های پارک جلو هستند.

 

بیشتر مدل‌های K۵ با موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با ۱۸۰ اسب‌بخار قدرت ارائه می شوند. که با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می شوند که موتور استاندارد نیز با دیفرانسیل جلو ارائه می‌شود. سیستم چهار چرخ محرک اختیاری است و به  ۷.۰ ثانیه‌ زمان نیاز دارد تا به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

نگاهی به مدل فول:

مدل فول مونتی GT دارای موتور ۲.۵ لیتری توربو چهار سیلندر قوی‌تر است که ۲۹۰ اسب بخار و ۳۱۱ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. اسپورت‌ترین K۵ همراه با گیربکس اتومات هشت سرعته انحصاری ارائه می شود. همچنین دارای ترمز‌های بزرگ‌تر، سیستم تعلیق منحصربه‌فرد و لاستیک‌های پهن‌تر روی رینگ‌های ۱۹ اینچی بزرگ‌تر است.

 

عرضه این مدل از خودرو به بازار

در داخل، K۵ با قیمتی که دارد شگفت انگیز به نظر می‌رسد. چیدمان هم پیچیده و هم ساده است و کابین با مواد جذابی مانند تزئینات چوبی روی داشبورد و در‌ها طراحی شده است. K۵ همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های داخلی مجلل  مانند روشنایی داخلی محیط روی داشبورد و درها، صندلی‌های جلوی گرم‌کن و تهویه‌شده، سانروف پانوراما و پد شارژ بی‌سیم را ارائه می‌کند.

 

فروشگاه رالی اسپرت یدک :

فروشگاه رالی اسپرت یدک بزرگترین عرضه کننده انواع لوازم یدکی های هیوندای در ایران است. این مجموعه با داشتن تمامی انواع لوازم یدکی هیوندای به پایگاهی مناسب برای خرید لوازم یدکی هیوندای در تهران و ایران تبدیل شده است. شما می توانید از تهران و دیگر استان های ایران هر نوع لوازم  جانبه ای را از فروشگاه رالی اسپرت یدک با کیفیت اصل ضمانت خریداری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *